Zobrazeno 1 - 10
of 98
pro vyhledávání: '"Parr, Graham"'
Publikováno v:
In International Journal of Educational Research 2024 127
Autor:
Wang, Meihui, Parr, Graham
Publikováno v:
In Journal of English for Academic Purposes January 2021 49
Autor:
Fitzgerald, Ange1 angela.fitzgerald@usq.edu.au, Parr, Graham2, Williams, Judy2, Wellam, Rachel2, Howard, Bethany2, Zandes, Stavroula2, Diug, Basia2
Publikováno v:
Teaching in Higher Education. Jan2023, Vol. 28 Issue 1, p51-65. 15p. 1 Chart.
Autor:
Tandamrong, Aunyarat, Parr, Graham
Publikováno v:
Pedagogy, Culture & Society; Jan2024, Vol. 32 Issue 1, p183-199, 17p
Autor:
Parr, Graham, Whitney, Anne Elrod
Publikováno v:
English Teaching: Practice & Critique, 2016, Vol. 15, Issue 2, pp. 170-173.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ETPC-06-2016-0079
Autor:
Parr, Graham1 graham.parr@monash.edu, Bulfin, Scott1 scott.bulfin@monash.edu, Diamond, Fleur1 fleur.diamond@monash.edu, Wood, Narelle2 narelle.wood@gmail.edu, Owen, Ceridwen1 ceridwen.owen@monash.edu
Publikováno v:
Oxford Review of Education. Apr2020, Vol. 46 Issue 2, p238-256. 19p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Premier, Jessica1 (AUTHOR), Parr, Graham1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Australian Journal of Language & Literacy. Feb2019, Vol. 42 Issue 1, p58-68. 11p.
Autor:
Parr, Graham Bruce
This research has taken place at a time when governments in Australia, like governments throughout the Western world, have given higher priority to funding teachers’ professional learning. This support for teachers’ learning tends to be informed
Externí odkaz:
http://eprints.infodiv.unimelb.edu.au/00003975/01/PARR_PhD_thesis_Complete_'07.pdf
http://repository.unimelb.edu.au/10187/2132
http://repository.unimelb.edu.au/10187/2132