Zobrazeno 1 - 10
of 18
pro vyhledávání: '"Parking strategy"'
Publikováno v:
Digital Communications and Networks, Vol 10, Iss 3, Pp 609-619 (2024)
The recent proliferation of Fifth-Generation (5G) networks and Sixth-Generation (6G) networks has given rise to Vehicular Crowd Sensing (VCS) systems which solve parking collisions by effectively incentivizing vehicle participation. However, instead
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2d7c30ccbf1547d994b0babe3d5b3b73
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jakob, Manuel
Parking policies and their interactions with the urban traffic and parking systems can have significant impacts on the traffic performance and the congestion in an urban area. These impacts have a long-term component affecting the travel demand and t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::aa640ffdc6c4a00c1f5782f096a01087
https://hdl.handle.net/20.500.11850/475798
https://hdl.handle.net/20.500.11850/475798
Publikováno v:
TRB Annual Meeting
Autonomous vehicles (AVs), but in particular shared autonomous transit on demand (ATOD), promises many efficiencies in future transport provision, and may lead to concomitant changes in urban form. Considering the effects of car-oriented planning on
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::37df9b3aaa24bd282efb961d4ce5da8d
https://hdl.handle.net/20.500.11850/299600
https://hdl.handle.net/20.500.11850/299600
Autor:
Lundwall, Jakob, Nyqvist, Simon
Bilen har länge varit en central del av många människors vardag där många städer är uppbyggda efter bilens funktion. Idag vill många kommuner minska bilanvändandet och ersätta bilresor som inte är nödvändiga med andra mer miljövänliga
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kth:diva-230927
Publikováno v:
Arbeitsberichte Verkehrs-und Raumplanung, 1370
Autonomous vehicles (AVs), but in particular shared autonomous transit on demand (ATOD), promises many efficiencies in future transport provision, and may lead to concomitant changes in urban form. Considering the effects of car-oriented planning on
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0bc75622de2e7c834221b71f36f2d51f