Zobrazeno 1 - 10
of 120
pro vyhledávání: '"Parker, Patti"'
Autor:
Parker, Patti Annette
The focus of this research study was to gain needed information on the older adult population in the United States who have diabetes. The research method was quantitative retrospective study of American diabetes obtained from the National Health Inte
Externí odkaz:
https://digital.library.unt.edu/ark:/67531/metadc955052/
Publikováno v:
Research Quarterly for Exercise & Sport; Sep2024, Vol. 95 Issue 3, p712-721, 10p
Autor:
Parker, Patti C.
According to Morling and Evered’s (2006) Fit-Focused model of secondary control, an individual can adapt to adverse circumstances by accepting the situation and adjusting the self. The present study examined this theory in a competitive achievement
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1993/24014
Autor:
Parker, Patti C., Perry, Raymond P., Coffee, Pete, Chipperfield, Judith G., Hamm, Jeremy M., Daniels, Lia M., Dryden, Robert P.
Publikováno v:
In Psychology of Sport & Exercise September 2021 56
Autor:
Parker, Patti C. *, Perry, Raymond P., Hamm, Jeremy M., Chipperfield, Judith G., Pekrun, Reinhard, Dryden, Robert P., Daniels, Lia M., Tze, Virginia M.C.
Publikováno v:
In International Journal of Educational Research 2021 108
Autor:
Dryden, Robert P., Perry, Raymond P., Hamm, Jeremy M., Chipperfield, Judith G., Clifton, Rodney A., Parker, Patti C., Krylova, Masha V.
Publikováno v:
In Contemporary Educational Psychology January 2021 64
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Chipperfield, Judith G., Hamm, Jeremy M., Perry, Raymond P., Parker, Patti C., Ruthig, Joelle C., Lang, Frieder R.
Publikováno v:
In Social Science & Medicine July 2019 232:444-452
Autor:
Parker, Patti C., Perry, Raymond P., Hamm, Jeremy M., Chipperfield, Judith G., Hladkyj, Steve, Leboe-McGowan, Launa
Publikováno v:
In Psychology of Sport & Exercise March 2018 35:189-197
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.