Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"Parker, Heidi M."'
Publikováno v:
Journal of Sport Management; Mar2024, Vol. 38 Issue 2, p110-121, 12p
Autor:
Parker, Heidi M.
Grounded in social identity theory and balance theory this study employed an experimental design to extend previous research on sport teams, sport sponsors, and sport consumers. Specifically, this research examined the impact negative sponsor behavio
Externí odkaz:
http://rave.ohiolink.edu/etdc/view?acc_num=osu1180025349
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Sport Management Review February 2012 15(1):13-22
Publikováno v:
Sport Marketing Quarterly. Dec2018, Vol. 27 Issue 4, p264-274. 11p.
Publikováno v:
Journal of Sport Management; Mar2009, Vol. 23 Issue 2, p142-155, 14p, 1 Chart, 1 Graph
Autor:
Parker, Heidi M.1, Fink, Janet S.2
Publikováno v:
Sport Marketing Quarterly. Jun2012, Vol. 21 Issue 2, p70-79. 10p.
Autor:
Fink, Janet S.1, Parker, Heidi M.2
Publikováno v:
Sport Marketing Quarterly. Dec2009, Vol. 18 Issue 4, p210-217. 8p.
Autor:
Williams, Joanne, Parker, Heidi M.
Publikováno v:
Sport Management Education Journal (Human Kinetics); Apr2016, Vol. 10 Issue 1, p54-63, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.