Zobrazeno 1 - 10
of 246
pro vyhledávání: '"Parker, CC"'
Autor:
Parker, CC, Gopalakrishnan, S, Carbonetto, P, Gonzales, NM, Leung, E, Park, YJ, Aryee, E, Davis, J, Blizard, DA, Ackert-Bicknell, CL, Lionikas, A, Pritchard, JK, Palmer, AA
Publikováno v:
Parker, CC; Gopalakrishnan, S; Carbonetto, P; Gonzales, NM; Leung, E; Park, YJ; et al.(2016). Genome-wide association study of behavioral, physiological and gene expression traits in outbred CFW mice. NATURE GENETICS, 48(8), 919-+. doi: 10.1038/ng.3609. UC San Diego: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/03r8k1ct
Although mice are the most widely used mammalian model organism, genetic studies have suffered from limited mapping resolution due to extensive linkage disequilibrium (LD) that is characteristic of crosses among inbred strains. Carworth Farms White (
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::4d1710af156ce12ecbe3c3ef3caec977
http://www.escholarship.org/uc/item/03r8k1ct
http://www.escholarship.org/uc/item/03r8k1ct
Publikováno v:
Parker, CC; Sokoloff, G; Leung, E; Kirkpatrick, SL; & Palmer, AA. (2013). A large QTL for fear and anxiety mapped using an F-2 cross can be dissected into multiple smaller QTLs. GENES BRAIN AND BEHAVIOR, 12(7), 714-722. doi: 10.1111/gbb.12064. UC San Diego: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/9mm9x0dg
Genes, brain, and behavior, vol 12, iss 7
Genes, brain, and behavior, vol 12, iss 7
Using chromosome substitution strains (CSS), we previously identified a large quantitative trait locus (QTL) for conditioned fear (CF) on mouse chromosome 10. Here, we used an F2 cross between CSS-10 and C57BL/6J (B6) to localize that QTL to distal c
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::75f463c2c87f5b8875936ddbcfcc33cf
http://www.escholarship.org/uc/item/9mm9x0dg
http://www.escholarship.org/uc/item/9mm9x0dg
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.