Zobrazeno 1 - 10
of 54
pro vyhledávání: '"Parker, Alicia"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Parker, Alicia
Publikováno v:
Electronic Theses and Dissertations.
The purpose of this study was to investigate four research questions concerning the impact of co-teaching on general education students educated within a classroom inclusion model. General education students who received instruction during their 10th
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Patel, Aishwarya N., LaRoche, Ashley, Young, Vanessa M., Alliey‐Rodriguez, Ney, Sullivan, A. Campbell, Satizabal, Claudia L., Savoia, Sarah E., Katragadda, Haritha V., Saklad, Amy R., Shipp, Eric L., Gilliam, Frank, Mavarez, Rosa P., Patel, Neela K., Tanner, Jeremy A., Parker, Alicia S., Salardini, Arash, de Erausquin, Gabriel A., Maestre, Gladys E., Seshadri, Sudha, Gonzales, Mitzi M.
Publikováno v:
Alzheimer's & Dementia: The Journal of the Alzheimer's Association; Dec2023 Supplement 18, Vol. 19, p1-2, 2p
Autor:
Parker, Alicia S., Himali, Jayandra J, Beiser, Alexa S., Short, Meghan I., Kautz, Tiffany, Vasan, Ramachandran S., Seshadri, Sudha
Publikováno v:
Alzheimer's & Dementia: The Journal of the Alzheimer's Association; Dec2020 Supplement S6, Vol. 16 Issue 6, p1-6, 6p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Liebman, JoAnne, Parker, Alicia
Publikováno v:
Journal of Basic Writing, 1988 Oct 01. 7(2), 6-27.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43443502