Zobrazeno 1 - 10
of 37
pro vyhledávání: '"Park Rogers, Meredith A."'
Autor:
Mikeska, Jamie N., Francis, Dionne Cross, Lottero-Perdue, Pamela S., Park Rogers, Meredith, Shekell, Calli, Bharaj, Pavneet Kaur, Howell, Heather, Maltese, Adam, Thompson, Meredith, Reich, Justin
Publikováno v:
In Teaching and Teacher Education February 2025 154
Autor:
Danish, Joshua A., Johnson, Heather, Nicholas, Celeste, Cross Francis, Dionne, Hmelo-Silver, Cindy E., Park Rogers, Meredith, Askew, Rachel, Gerber, Alex, Enyedy, Noel
Publikováno v:
In Learning, Culture and Social Interaction September 2021 30 Part A
Autor:
Zhong, Qiu, Park Rogers, Meredith, Nicholas, Celeste, Danish, Joshua A., Hmelo-Silver, Cindy E.
Publikováno v:
Journal of Science Teacher Education; Aug2024, Vol. 35 Issue 5, p443-464, 22p
Autor:
Lottero‐Perdue, Pamela S., Masters, Heidi L., Mikeska, Jamie N., Thompson, Meredith, Park Rogers, Meredith, Cross Francis, Dionne
Publikováno v:
Science Education; Mar2024, Vol. 108 Issue 2, p546-580, 35p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Volume: 11, Issue: 1 137-157
Journal of Teacher Education and Educators
Journal of Teacher Education and Educators
This paper examines the policies and influences on science teacher preparation (STP) in different countries. A neoliberal framework was used to compare how different countries prepared science teachers. Neoliberalism dictates that multiple government
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::2a32dfd10aea4f88d1faafde90dbcecf
https://dergipark.org.tr/tr/pub/jtee/issue/69772/1002980
https://dergipark.org.tr/tr/pub/jtee/issue/69772/1002980
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Abell, Sandra K., Lannin, John K., Marra, Rose M., Ehlert, Mark W., Cole, James S., Lee, Michele H., Park Rogers, Meredith A., Wang, Chia-Yu
Publikováno v:
In Studies in Educational Evaluation 2007 33(2):135-158
Publikováno v:
Studying Teacher Education: Journal of Self-Study of Teacher Education Practices; Nov2020, Vol. 16 Issue 3, p265-285, 21p