Zobrazeno 1 - 10
of 59
pro vyhledávání: '"Park, Sungbum"'
This study addresses the problem of 3D human mesh reconstruction from multi-view images. Recently, approaches that directly estimate the skinned multi-person linear model (SMPL)-based human mesh vertices based on volumetric heatmap representation fro
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2306.16615
Compared to joint position, the accuracy of joint rotation and shape estimation has received relatively little attention in the skinned multi-person linear model (SMPL)-based human mesh reconstruction from multi-view images. The work in this field is
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2208.11251
Although the performance of 3D human pose and shape estimation methods has improved significantly in recent years, existing approaches typically generate 3D poses defined in camera or human-centered coordinate system. This makes it difficult to estim
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2112.00343
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Seong Tak, Oh, Park, Sungbum
Publikováno v:
In Procedia Computer Science 2018 139:227-235
Publikováno v:
In Procedia Computer Science 2018 139:512-520
Autor:
Kim, SungHyun, Park, Sungbum
Publikováno v:
In Procedia Computer Science 2017 122:518-524