Zobrazeno 1 - 10
of 49
pro vyhledávání: '"Park, Hyejune"'
Publikováno v:
Journal of Fashion Marketing and Management: An International Journal, 2022, Vol. 27, Issue 5, pp. 760-783.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JFMM-01-2022-0001
Publikováno v:
In Computers in Human Behavior March 2025 164
Autor:
Park, Hyejune, Lim, Rachel Esther
Publikováno v:
In Journal of Retailing and Consumer Services September 2023 74
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Park, Hyejune
Publikováno v:
Doctoral Dissertations.
This research explored the phenomenon of online social network in the context of consumer-brand relationship. The specific research objectives were: (a) to examine whether perceived benefits of a Brand’s Social Network Website (BSN) predict BSN rel
Externí odkaz:
http://trace.tennessee.edu/utk_graddiss/1214
Autor:
Park, Hyejune
The purpose of this study was to examine the impact of environmental factors on business strategies for U.S. apparel manufacturing companies. Three research objectives were established to achieve this study purpose: (a) to explore the business enviro
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10919/34422
http://scholar.lib.vt.edu/theses/available/etd-08082007-155046/
http://scholar.lib.vt.edu/theses/available/etd-08082007-155046/
Publikováno v:
In Journal of Retailing and Consumer Services November 2019 51:42-50
Publikováno v:
In Journal of Retailing and Consumer Services March 2019 47:66-73
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Park, Hyejune, Kim, Youn-Kyung
Publikováno v:
In Journal of Retailing and Consumer Services March 2016 29:114-122