Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Park, Haeri"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lee, Jeong Oen, Du, Juan, Park, Haeri, Sencan, Mehmet, Kudisch, Max, Sretavan, David, Choo, Hyuck
Purpose : We have been developing a nanophotonic pressure sensor whose optical resonance is directly related to intraocular pressure (IOP). Bench testing has demonstrated sensor near-infrared (NIR) reflectance to accurately track pressures from 0-50
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od________38::c99e76eac381a22537ee704285c70e4b
https://resolver.caltech.edu/CaltechAUTHORS:20170328-110508131
https://resolver.caltech.edu/CaltechAUTHORS:20170328-110508131
Autor:
Lee, Jeong Oen, Park, Haeri, Chen, Oliver, Balakrishna, Ashwin, Du, Juan, Sretavan, David W., Choo, Hyuck
Publikováno v:
2016 IEEE 29th International Conference on Micro Electro Mechanical Systems (MEMS); 1/1/2016, p210-213, 4p
Autor:
Park, Haerin
Thesis advisor: David Scanlon
Despite the often-claimed purpose of equity, inclusive education has been defined and interpreted in different ways that paradoxically marginalize students. Teachers play a primary role in enacting inclusion, their
Despite the often-claimed purpose of equity, inclusive education has been defined and interpreted in different ways that paradoxically marginalize students. Teachers play a primary role in enacting inclusion, their
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2345/bc-ir:109384
Publikováno v:
2015 Conference on Lasers & Electro-Optics (CLEO); 2015, p1-2, 2p
Autor:
Choi W; Department of Rehabilitation Medicine, Pusan National University Yangsan Hospital, Yangsan, Korea., Cha KH; Department of Rehabilitation Medicine, Pusan National University Yangsan Hospital, Yangsan, Korea., Park H; Department of Rehabilitation Medicine, Pusan National University Yangsan Hospital, Yangsan, Korea., Huh S; Department of Rehabilitation Medicine, Pusan National University Yangsan Hospital, Yangsan, Korea.; Research Institute for Convergence of Biomedical Science and Technology, Pusan National University Yangsan Hospital, Yangsan, Korea., Ko SH; Department of Rehabilitation Medicine, Pusan National University Yangsan Hospital, Yangsan, Korea.; Research Institute for Convergence of Biomedical Science and Technology, Pusan National University Yangsan Hospital, Yangsan, Korea.; Department of Rehabilitation Medicine, Pusan National University School of Medicine, Busan, Korea., Shin YI; Department of Rehabilitation Medicine, Pusan National University Yangsan Hospital, Yangsan, Korea.; Research Institute for Convergence of Biomedical Science and Technology, Pusan National University Yangsan Hospital, Yangsan, Korea.; Department of Rehabilitation Medicine, Pusan National University School of Medicine, Busan, Korea., Min JH; Department of Rehabilitation Medicine, Pusan National University Yangsan Hospital, Yangsan, Korea.; Research Institute for Convergence of Biomedical Science and Technology, Pusan National University Yangsan Hospital, Yangsan, Korea.
Publikováno v:
Brain & NeuroRehabilitation [Brain Neurorehabil] 2023 Mar 21; Vol. 16 (1), pp. e7. Date of Electronic Publication: 2023 Mar 21 (Print Publication: 2023).