Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"Park, Elizabeth S."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Park, Elizabeth S.1 (AUTHOR) lizpark@westat.com, McPartlan, Peter2 (AUTHOR), Solanki, Sabrina3 (AUTHOR), Xu, Di4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Higher Education. 2023, Vol. 94 Issue 4, p526-556. 31p. 13 Charts, 1 Graph.
Autor:
Park, Elizabeth S., Wilton, Mike, Lo, Stanley M., Buswell, Natascha, Suarez, Nicole A., Sato, Brian K.
Publikováno v:
Research in Higher Education; Aug2024, Vol. 65 Issue 5, p871-892, 22p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Park, Elizabeth S.1 (AUTHOR) lizpark@ucsd.edu, Harlow, Ashley2 (AUTHOR), AghaKouchak, Amir1 (AUTHOR), Baldi, Brigette1 (AUTHOR), Burley, Nancy1 (AUTHOR), Buswell, Natascha1 (AUTHOR), Crooks, Roderic1 (AUTHOR), Denenberg, Darren1 (AUTHOR), Ditto, Peter1 (AUTHOR), Edwards, Kimberley1 (AUTHOR), Junqueira, Mariana Garcia1 (AUTHOR), Geragotelis, Andrew1 (AUTHOR), Holton, Amanda1 (AUTHOR), Lanning, Joel1 (AUTHOR), Lehman, Rachel1 (AUTHOR), Chen, Audrey1 (AUTHOR), Pantano, Alessandra1 (AUTHOR), Rinehart, Jenny1 (AUTHOR), Walter, Mark1 (AUTHOR), Williams, Adrienne1 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 12/23/2021, Vol. 16 Issue 12, p1-16. 16p.
Autor:
Park, Elizabeth S.1 (AUTHOR) liz.park@uci.edu, Ngo, Federick2 (AUTHOR), Melguizo, Tatiana3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Research in Higher Education. Jun2021, Vol. 62 Issue 4, p403-447. 45p. 14 Charts, 1 Graph.
Autor:
Chi, W. Edward, Huang, Sijia, Jeon, Minjeong, Park, Elizabeth S., Melguizo, Tatiana, Kezar, Adrianna
Publikováno v:
Frontiers in Education. 7
Experimental and quasi-experimental designs have been increasingly employed in education. Mediation analysis has long been used to measure the role of mediators. Causal mediation analysis provides a modern approach to evaluate potential causal roles
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Examining Community College Students' Progression Through the English as a Second Language Sequence.
Autor:
Park, Elizabeth S.1 liz.park@uci.edu
Publikováno v:
Community College Review. Oct2019, Vol. 47 Issue 4, p406-433. 28p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.