Zobrazeno 1 - 10
of 232
pro vyhledávání: '"Parish-Morris, Julia"'
Exploring with Sticky Mittens: Reinforcement Learning with Expert Interventions via Option Templates
Autor:
Dutta, Souradeep, Sridhar, Kaustubh, Bastani, Osbert, Dobriban, Edgar, Weimer, James, Lee, Insup, Parish-Morris, Julia
Long horizon robot learning tasks with sparse rewards pose a significant challenge for current reinforcement learning algorithms. A key feature enabling humans to learn challenging control tasks is that they often receive expert intervention that ena
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2202.12967
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Burrows, Catherine A., Grzadzinski, Rebecca L., Donovan, Kevin, Stallworthy, Isabella C., Rutsohn, Joshua, St. John, Tanya, Marrus, Natasha, Parish-Morris, Julia, MacIntyre, Leigh, Hampton, Jacqueline, Pandey, Juhi, Shen, Mark D., Botteron, Kelly N., Estes, Annette M., Dager, Stephen R., Hazlett, Heather C., Pruett, John R., Jr., Schultz, Robert T., Zwaigenbaum, Lonnie, Truong, Kinh N., Piven, Joseph, Elison, Jed T.
Publikováno v:
In Biological Psychiatry 15 October 2022 92(8):654-662
Autor:
Cummings, Kaitlin K., Greene, Rachel K., Cernasov, Paul, Dang Dang Delia Kan, Parish-Morris, Julia, Dichter, Gabriel S., Kinard, Jessica L.
Publikováno v:
Journal of Speech, Language & Hearing Research; Jun2024, Vol. 67 Issue 6, p1785-1802, 18p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Dissertation/ Thesis
Autor:
Parish-Morris, Julia
Approximately 75% of children diagnosed with Autistic Spectrum Disorder (ASD) are significantly language impaired. While many learn a reasonably-sized set of object words, few master the relational terms (verbs and prepositions) that are the architec
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/20.500.12613/2099
Autor:
Gur, Raquel E., White, Lauren K., Waller, Rebecca, Barzilay, Ran, Moore, Tyler M., Kornfield, Sara, Njoroge, Wanjiku F.M., Duncan, Andrea F., Chaiyachati, Barbara H., Parish-Morris, Julia, Maayan, Lawrence, Himes, Megan M, Laney, Nina, Simonette, Keri, Riis, Valerie, Elovitz, Michal A.
Publikováno v:
In Psychiatry Research November 2020 293
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.