Zobrazeno 1 - 10
of 89
pro vyhledávání: '"Parhar G"'
Autor:
Beagan B; School of Occupational Therapy, Dalhousie University, Halifax, Nova Scotia, Canada., Kamenetsky S; Department of Psychology, Institute for the Study of University Pedagogy, University of Toronto Mississauga, Mississauga, Ontario, Canada., Zaman S; Occupational Science & Occupational Therapy, The University of British Columbia, Vancouver, British Columbia, Canada., Parhar G; Department of Family Practice, The University of British Columbia, Vancouver, British Columbia, Canada., Jarus T; Occupational Science & Occupational Therapy, The University of British Columbia, Vancouver, British Columbia, Canada.
Publikováno v:
Teaching and learning in medicine [Teach Learn Med] 2024 Dec 13, pp. 1-14. Date of Electronic Publication: 2024 Dec 13.
Autor:
Sinha R; Internal Medicine, Brooklyn Hospital Center, Brooklyn, New York, USA rishav1911@gmail.com., Nanavaty D; Internal Medicine, Brooklyn Hospital Center, Brooklyn, New York, USA., Azhar A; Pulmonary/Critical Care Medicine, Brooklyn Hospital Center, Brooklyn, New York, USA., Devarakonda P; Cardiology, Brooklyn Hospital Center, Brooklyn, New York, USA., Singh S; Cardiology, Brooklyn Hospital Center, Brooklyn, New York, USA., Garikipati R; Pediatrics, Cooper University Health Care, Camden, New Jersey, USA., Sanghvi A; Internal Medicine, Saint Vincent Hospital, Worcester, Massachusetts, USA., Manoharan S; Cardiology, Brooklyn Hospital Center, Brooklyn, New York, USA., Parhar G; Pulmonary/Critical Care Medicine, Brooklyn Hospital Center, Brooklyn, New York, USA., Zaman K; Pulmonary/Critical Care Medicine, Brooklyn Hospital Center, Brooklyn, New York, USA., Ayala-Rodriguez C; Cardiology, Brooklyn Hospital Center, Brooklyn, New York, USA., Vasudevan V; Internal Medicine, Brooklyn Hospital Center, Brooklyn, New York, USA., Reddy S; Cardiology, Brooklyn Hospital Center, Brooklyn, New York, USA., Gerolemou L; Pulmonary/Critical Care Medicine, Brooklyn Hospital Center, Brooklyn, New York, USA.
Publikováno v:
BMJ open respiratory research [BMJ Open Respir Res] 2024 Mar 20; Vol. 11 (1). Date of Electronic Publication: 2024 Mar 20.
Autor:
van Stralen J; Center for Pediatric Excellence, Ottawa, ON, Canada., Parhar G; Adult ADHD Centre, Burnaby, BC, Canada., Parhar A; Adult ADHD Centre, Burnaby, BC, Canada., Tourjman V; Centre de recherche de l'Institut universitaire en santé mentale de Montréal, Montréal, QC, Canada., Khattak S; Kids Clinic, Ajax, ON, Canada., Ahmed T; Windsor Health Center, Windsor, ON, Canada., Donnelly GAE; Elvium Life Sciences, Toronto, ON, Canada., Ratz J; Elvium Life Sciences, Toronto, ON, Canada.
Publikováno v:
Journal of attention disorders [J Atten Disord] 2023 May; Vol. 27 (7), pp. 743-756. Date of Electronic Publication: 2023 May 05.
Autor:
Mayer Y; University of Haifa, Haifa, Israel. yaelmayer10@gmail.com., Nimmon L; University of British Columbia, Vancouver, Canada., Shalev M; Ono Academic College, Kiryat Ono, Israel., Gross E; University of British Columbia, Vancouver, Canada., Bulk LY; University of British Columbia, Vancouver, Canada., Battalova A; Royal Roads University, Victoria, Canada., Krupa T; Queen's University, Kingston, Canada., Jarus T; University of British Columbia, Vancouver, Canada.
Publikováno v:
Advances in health sciences education : theory and practice [Adv Health Sci Educ Theory Pract] 2024 Nov 07. Date of Electronic Publication: 2024 Nov 07.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.