Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Parental praise"'
Autor:
Gülçin Karadeniz
Publikováno v:
Psikiyatride Güncel Yaklaşımlar, Vol 15, Iss 4, Pp 722-732 (2023)
Praise is stated as a good performance resource that can increase the individual's sense of competence and motivate their new learning. When the literature is examined, the importance of communication with the child in parenting is emphasized, especi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/09e41c6e097440bfb4c77af5f6c2d68a
Autor:
Karadeniz, Gülçin
Publikováno v:
Psikiyatride Güncel Yaklaşımlar / Current Approaches in Psychiatry. 15(4):722-732
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1136566
Autor:
Lisanne A.E.M. van Houtum, Geert-Jan Will, Mirjam C.M. Wever, Loes H.C. Janssen, Charlotte C. van Schie, Marieke S. Tollenaar, Bernet M. Elzinga
Publikováno v:
Developmental Cognitive Neuroscience, Vol 54, Iss , Pp 101099- (2022)
Social feedback from parents has a profound impact on the development of a child’s self-concept. Yet, little is known about adolescents’ affective and neural responses to parental social feedback, such as criticism or praise. Adolescents (n = 63)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6d6daba5a6c14f5986be8c91fb46beed
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
van Houtum, L.A.E.M., Will, G.-J., Wever, M.C.M., Janssen, L.H.C., van Schie, C.C., Tollenaar, M.S., Elzinga, B.M.
Publikováno v:
Developmental Cognitive Neuroscience, 54:101099, 1-12
Developmental Cognitive Neuroscience, 54, 1. Elsevier BV
Developmental Cognitive Neuroscience, 54, 1. Elsevier BV
Social feedback from parents has a profound impact on the development of a child's self-concept. Yet, little is known about adolescents’ affective and neural responses to parental social feedback, such as criticism or praise. Adolescents (n = 63) r
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Xing H; Faculty of Psychology, Beijing Normal University, Beijing, China., Yao M; Faculty of Psychology, Beijing Normal University, Beijing, China. mlyao@bnu.edu.cn., Liu H; Faculty of Psychology, Beijing Normal University, Beijing, China. hrliu@bnu.edu.cn.
Publikováno v:
Journal of youth and adolescence [J Youth Adolesc] 2024 Dec 24. Date of Electronic Publication: 2024 Dec 24.