Zobrazeno 1 - 10
of 130
pro vyhledávání: '"Parent-Teacher Relationship"'
Publikováno v:
South African Journal of Childhood Education, Vol 14, Iss 1, Pp e1-e9 (2024)
Background: Educators have a very important job of moulding learners’ lives. However, they cannot do it alone, they need assistance from parents. Every child is different and learns differently and most of the information a child receives comes fro
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1a5c890c74854a088efba4f7949e8e7a
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 15 (2024)
IntroductionTo explore the association between parental involvement and children’s positive mental character, and examine the moderating effect of the relationship between teachers and parents.MethodsThe present study conducted latent moderated str
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f93431d1ba494ba8aec30519f5b084fc
Autor:
Rakefet Weidberg, Ciprian Ceobanu
Publikováno v:
Educaţia 21, Iss 27, Pp 4-12 (2024)
Homeroom teachers in special education make outstanding efforts and are extremely devoted to their work. However, they must contend with frustrated parents who are disappointed with the inability of these teachers to meet their needs and expectations
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fe15d17edc104202900be16772288e3f
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 14 (2024)
The current study investigates parents’ perceptions of their child’s assessment, focusing on their responses to the Italian version of the Parents’ Experience of Assessment Scale (QUEVA-G). Twenty parents, who voluntarily agreed to be contacted
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cf42494c48924affa026f08021aad05c
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 13, Iss 12, p 1192 (2023)
From a sociopedagogical perspective, literacy development in preschool is conceptualized as a social phenomenon. Sociopedagogical models emphasize the connection between family and school processes to foster children’s literacy competences and pare
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1a3470d72c5b4794b50f37f40e159203
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
ObjectiveThe study aims to discuss the longitudinal impact of the parent-teacher relationship on students’ academic achievements in China.MethodBased on the China Education Panel Survey, covering the data from 438 classes of 112 schools in 28 count
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8019278f057049f798880056d014cf54
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.