Zobrazeno 1 - 10
of 142
pro vyhledávání: '"Parent Perspective"'
Publikováno v:
Health Expectations, Vol 27, Iss 1, Pp n/a-n/a (2024)
Abstract Objectives Children with intellectual disability experience patient safety issues resulting in poor care experiences and health outcomes. This study sought to identify patient safety issues that pertain to children aged 0–16 years with int
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cf278cc3dc5141c99c832fcf900a1f29
Autor:
Annika Axelsson
Publikováno v:
Educare, Iss 2 (2023)
The purpose of the study is to contribute with knowledge about what mothers describe doing to support their children in grade 1. The research questions are as follows: What do the mothers do to support their children’s education on a general level?
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f6173083e68a46f0894961480dba79e5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Brandie Bentley, Tuyet Mai Ha Hoang, Gloria Arroyo Sugg, Karen V. Jenkins, Crystal A. Reinhart, Leah Pouw, Ana Maria Accove, Karen M. Tabb
Publikováno v:
Children, Vol 10, Iss 6, p 1001 (2023)
Understanding how parents, and other primary caregivers, perceive and experience early childhood programs and services is essential for identifying family-centered facilitators and barriers to service utilization. Therefore, this paper aims to explor
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/80474cbe656b4eb6a81d40b3455f390e
Autor:
Karissa C Hammer, Zoran J Pavlovic, Marika R Raff, Danielle E Bradley, Christina N Cobb, Stephanie E Elliot, Louis L Fogg, Jennifer E Hirshfeld-Cytron
Publikováno v:
Journal of Human Reproductive Sciences, Vol 13, Iss 3, Pp 221-234 (2020)
Context: There is limited understanding about parent perspectives of newborn development after assisted reproductive technology (ART). The use of ART is known to increase the risk of premature delivery and low birth weight. Both of these factors are
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/de088fedbaeb4f3aac7fe1a3969cece9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.