Zobrazeno 1 - 10
of 97
pro vyhledávání: '"Pardi, M."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Vafeiadis, T., Kalatzis, D., Nizamis, A., Ioannidis, D., Apostolou, K., Metaxa, I.N., Charisi, V., Beecks, C., Insolvibile, G., Pardi, M., Vergori, P., Tzovaras, D.
Publikováno v:
In Procedia Manufacturing 2019 28:57-62
Autor:
M. Habib Husnial Pardi M. Habib Husnial Pardi, Abdul Manap, Busyairi Busyairi, Nur Hariadi Nur Hariadi, Putri Diana Putri Diana
Publikováno v:
Participative Journal: Jurnal Pengabdian Pada Masyarakat. 2:13-25
This community service activity was carried out in order to increase public self-awareness during the Covid-19 pandemic in several villages including Prai Meke Village, Tamansari Village, Babusssalam Village, Sesela Village, and Montong Terep Village
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pardi, M. Belén, Vogenstahl, Johanna, Dalmay, Tamas, Spanò, Teresa, Pu, De-Lin, Naumann, Laura B., Kretschmer, Friedrich, Sprekeler, Henning, Letzkus, Johannes J. johannes.letzkus@brain.mpg.de
Publikováno v:
Science. 11/13/2020, Vol. 370 Issue 6518, p844-848. 5p. 4 Color Photographs.
Publikováno v:
Journal of Math Tadris. 1:88-100
This study aims to determine the effect of the Problem based learning model on students' critical thinking skills at MTs Ittihadul Bayan. The research method used is an experiment with a quasi-experimental design, namely a nonequivalent control group
Publikováno v:
Science, 2012 Mar 01. 335(6073), 1238-1242.
Externí odkaz:
http://dx.doi.org/10.1126/science.1214956
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pardi, M. I., DeSantis, L. R. G.
Supplementary document of supporting methods, tables, and figures.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::da9b75e15ca33d5917fcd4a562b182fb