Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Paradise, Tawni"'
Autor:
Paradise, Tawni Michon
To diversify the engineering workplace, we need to broaden participation in engineering. One way to broaden participation is through encouraging integration of engineering activities at home where parents, or more broadly caregivers, facilitate or su
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10919/111613
Publikováno v:
Proceedings of the ASEE Annual Conference & Exposition. 2022, p1-16. 16p.
Autor:
Paradise, Tawni1, Taylor, Ashley R.1, Lester, Kim1, Boyd-Sinkler, Karis1, Watford, Bevlee A.1
Publikováno v:
Proceedings of the ASEE Annual Conference & Exposition. 2019, p19662-19678. 17p.
Publikováno v:
Journal of Pre-College Engineering Education Research (J-PEER)
The purpose of this research study is to understand teacher experiences throughout their second year of engagement in the Virginia Tech Partnering with Educators and Engineers in Rural Schools partnership. This partnership is an assets-based communit
Publikováno v:
Frontiers: The Interdisciplinary Journal of Study Abroad; Aug2022, Vol. 34 Issue 2, p56-80, 25p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Grohs, Jacob R., van Montfrans, Veronica, Matusovich, Holly M., Kirk, Gary R., Carrico, Cheryl, Gillen, Andrew L., Williams, Sarah Anne, Lesko, Holly Larson, Paradise, Tawni
Publikováno v:
Proceedings of the ASEE Annual Conference & Exposition; 2018, p1-7, 7p
Autor:
Lesko, Holly Larson, Grohs, Jacob R., Matusovich, Holly M., Kirk, Gary R., Carrico, Cheryl, van Montfrans, Veronica, Gillen, Andrew L., Paradise, Tawni, Williams, Sarah Anne, Baum, Liesl
Publikováno v:
Proceedings of the ASEE Annual Conference & Exposition; 2018, p1-8, 8p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.