Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"Parada, Sacha"'
Autor:
Parada, Sacha1 (AUTHOR) sacha.parada@gmail.com, Rubio, Bérengère2 (AUTHOR), Taschini, Elsa3 (AUTHOR), Laqueille, Xavier3 (AUTHOR), El Youbi, Malika4 (AUTHOR), Paris, Pierre4 (AUTHOR), Angerville, Bernard5 (AUTHOR), Dervaux, Alain5 (AUTHOR), Verlhiac, Jean-François1 (AUTHOR), Legrand, Eve1 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 2/1/2024, Vol. 19 Issue 2, p1-29. 29p.
Autor:
Parada, Sacha1 (AUTHOR) sacha.parada@gmail.com, Verlhiac, Jean‐François1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Applied Cognitive Psychology. May2022, Vol. 36 Issue 3, p561-572. 12p. 4 Charts, 2 Graphs.
Autor:
Parada, Sacha, Verlhiac, Jean-François, Taschini, Elsa, Laqueille, Xavier, Angerville, Bernard, Aduayi, Adelaide, Youbi, Malika, Legrand
This study aims to test a new type of psychosocial intervention aimed at reducing alcohol consumption for the general population of drinkers, and the clinical population of individuals with alcohol use disorders. The intervention is based on mindset
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::2daafa6be458a0a6f7b8f995a406eec4
The present scoping review aims at mapping and categorizing the extent, range and nature of evidence available in peer-reviewed literature linking Dweck’s mindset theory and associated mindset interventions to addiction research, and identify poten
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::de954e0e0586860e5eaa7df931094edf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Parada, Sacha
Publikováno v:
Psychologie. Université de Nanterre-Paris X, 2020. Français. ⟨NNT : 2020PA100135⟩
This thesis aims at demonstrating the impact of growth mindset interventions on French university students, and developing a comprehensive model linking both achievement (motivation, achievement goals, academic success) and well-being (stress and cop
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::13fed9019f37ded8265213319ffecc5e
https://theses.hal.science/tel-03767540/document
https://theses.hal.science/tel-03767540/document