Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"Paré, Pamela"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Parreiras-e-Silva, Lucas T., Vargas-Pinilla, Pedro, Duarte, Diego A., Longo, Dânae, Pardo, Grace Violeta Espinoza, Finkler, Andrea Dulor, Paixão-Côrtes, Vanessa Rodrigues, Paré, Pâmela, Rovaris, Diego L., Oliveira, Eduardo B., Caceres, Rafael Andrade, Gonçalves, Gislene L., Bouvier, Michel, Salzano, Francisco M., Lucion, Aldo B., Costa-Neto, Claudio M., Bortolini, Maria Cátira
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2017 Aug . 114(34), 9044-9049.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26487289
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Vargas-Pinilla, Pedro, Paixão-Côrtes, Vanessa Rodrigues, Paré, Pamela, Tovo-Rodrigues, Luciana, de Alencar Gadelha Vieira, Carlos Meton, Xavier, Agatha, Comas, David, Pissinatti, Alcides, Sinigaglia, Marialva, Rigo, Maurício Menegatti, Vieira, Gustavo Fioravanti, Lucion, Aldo B., Salzano, Francisco Mauro, Bortolini, Maria Cátira
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2015 Jan 01. 112(1), 88-93.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26460359
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The School Counselor, 1992 Jan 01. 39(3), 164-170.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23899931
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.