Zobrazeno 1 - 10
of 195
pro vyhledávání: '"Paquin, S."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
OUELLET-MORIN, I., CANTAVE, C., PAQUIN, S., GEOFFROY, M. C., BRENDGEN, M., VITARO, F., Tremblay, R., Boivin, M., LUPIEN, S., COTE, Sylvana M.
Publikováno v:
Journal of Child Psychology and Psychiatry
Journal of Child Psychology and Psychiatry, Wiley, 2021, 62 (1), pp.19-27. ⟨10.1111/jcpp.13228⟩
Journal of Child Psychology and Psychiatry, Wiley, 2021, 62 (1), pp.19-27. ⟨10.1111/jcpp.13228⟩
BACKGROUND: Peer victimization has been associated with long-lasting risks for mental health. Prior research suggests that stress-related systems underlying adaptation to changing environments may be at play. To date, inconsistent findings have been
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::49c1a03b3e322d4d918c97eb2d8952b0
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-03158004
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-03158004
Publikováno v:
CNRS Alpha. Paris : CNRS Editions
CNRS Alpha
CNRS Alpha
Item does not contain fulltext 282 p.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::7d48b420c54ff0aace0b41e9d6165402
https://hdl.handle.net/2066/198833
https://hdl.handle.net/2066/198833
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.