Zobrazeno 1 - 10
of 137
pro vyhledávání: '"Paquin, M."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
This report surveys PES schemes in the Western Hemisphere and analyzes the main differences and similarities between PES models as well as their strengths and limitations. In addition, the report identifies conditions for the success of PES schemes a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2485::48f6463c733880f8d05dcf05d5803303
https://hdl.handle.net/10919/66935
https://hdl.handle.net/10919/66935
Autor:
Paquin, M, Poirier, S
The article explores Canadian and Ontarian perspectives on citizenship education and shows how citizenship education contributes to student awareness of the various dimensions of citizenship and the rights of individuals. First, we trace the origin o
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______268::b267612dd65b578810bb1935851e605b
https://hdl.handle.net/1974/472
https://hdl.handle.net/1974/472
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.