Zobrazeno 1 - 10
of 75
pro vyhledávání: '"Paquette‐Smith, Melissa"'
Autor:
Paquette-Smith, Melissa
The preferential looking paradigm was used to investigate how toddlers integrate recently learned grammatical cues with well-established social cues in a novel word-learning scenario. To test this we examined children’s ability to decipher the refe
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1807/31377
Publikováno v:
In Research in Autism Spectrum Disorders December 2019 68
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Psychology Learning & Teaching; Jul2024, Vol. 23 Issue 2, p172-188, 17p
Publikováno v:
In Journal of Memory and Language June 2018 100:51-60
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nolan, Susan, Cranney, Jacky, Hulme, Julie, de Souza, Luciana, Cross, Victoria L., Imundo, Megan N., Clark, Courtney M., Paquette-Smith, Melissa
Publikováno v:
Psychology Learning & Teaching; July 2024, Vol. 23 Issue: 2 p172-188, 17p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.