Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Paprotny Magdalena"'
Publikováno v:
Open Medicine, Vol 7, Iss 2, Pp 230-234 (2012)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b5e62ff85a5d468084b9f417576f9b3d
Autor:
Paprotny, Magdalena
Skoro, „jako rzecze literaturoznawstwo”, czytelnik, odbiorca i tekstu wikłani są w różnego rodzaju gry (echa, sploty, pnącza, lustra) - to może warto powiedzieć „sprawdzam”. Proponuję uczniom, aby przestali ufać tekstowi (a tym bardz
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4084::97e888d9957555e2d9d4dcd8ea6fdb8a
http://hdl.handle.net/20.500.12128/21637
http://hdl.handle.net/20.500.12128/21637
Autor:
Paprotny, Magdalena
The article aims at showing how the author’s intention may be utilized for the purpose of interpretation in high school. The guiding thought of the present deliberation is the reflection by Umberto Eco stating that the empirical author has the righ
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4084::27aef4b33fdb74dc3fa9c31a2dda00ca
http://hdl.handle.net/20.500.12128/19315
http://hdl.handle.net/20.500.12128/19315
Autor:
Paprotny, Magdalena
The present article describes methodological inspirations, which may encourage students to read Treny (Laments). These reflections are based on the conviction that Jan Kochanowski is a myth in public discourse. Referring to the concept of Roland Bart
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4084::a8dfabd826e3cc1d344109b797849389
http://hdl.handle.net/20.500.12128/5962
http://hdl.handle.net/20.500.12128/5962
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Baumert, Małgorzata, Fiala, Małgorzata, Walencka, Zofia, Paprotny, Magdalena, Sypniewska, Kinga
Publikováno v:
Central European Journal of Medicine; Apr2012, Vol. 7 Issue 2, p230-234, 5p
Autor:
Anita Gis (red.), Krzysztof Koc (red.), Maria Kwiatkowska-Ratajczak (red.), Mirosław Wobalis (red.)
„Edukacja jest najpotężniejszą bronią, jakiej możesz użyć, aby zmienić świat” – to zdanie Nelsona Mandeli patronowało w listopadzie 2019 roku poznańskiemu IV Kongresowi Dydaktyki Polonistycznej i towarzyszy też będącej jego efekte
Particularly in the humanities and social sciences, festschriften are a popular forum for discussion. The IJBF provides quick and easy general access to these important resources for scholars and students. The festschriften are located in state and r