Zobrazeno 1 - 10
of 56
pro vyhledávání: '"Papinczak, Tracey"'
Autor:
Papinczak, Tracey Ann
Given the nature of medicine as an academic discipline, with its high conceptual difficulty and content-heavy curriculum, it is likely that some students struggle to achieve success. Problem-based learning (PBL) represents a novel educational environ
Externí odkaz:
http://espace.library.uq.edu.au/view/UQ:158413
Publikováno v:
BMJ: British Medical Journal, 2003 Oct . 327(7421), 967-970.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25457583
Autor:
Papinczak, Tracey1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Medical Education. Oct2012, Vol. 46 Issue 10, p953-962. 10p.
Autor:
Papinczak, Tracey1 (AUTHOR) t.papinczak@uq.edu.au, Peterson, Raymond1 (AUTHOR), Babri, Awais Saleem1 (AUTHOR), Ward, Kym1 (AUTHOR), Kippers, Vaughan1 (AUTHOR), Wilkinson, David1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Assessment & Evaluation in Higher Education. Jun2012, Vol. 37 Issue 4, p439-452. 14p. 1 Diagram, 5 Charts.
Autor:
Papinczak, Tracey1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Medical Education. Sep2010, Vol. 44 Issue 9, p892-899. 8p.
Publikováno v:
Medical Education. Apr2009, Vol. 43 Issue 4, p377-383. 7p.
Autor:
Papinczak, Tracey1 (AUTHOR) traceypapinczak@optusnet.com.au, Young, Louise1 (AUTHOR), Groves, Michele1 (AUTHOR), Haynes, Michele1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Medical Teacher. Jun2007, Vol. 29 Issue 5, p122-e132. 11p. 1 Diagram, 2 Charts, 3 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.