Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Pape, Andreas D"'
Publikováno v:
Journal of Mathematical Psychology, vol. 64-65, pp. 66-75, 2015
The nature of concept learning is a core question in cognitive science. Theories must account for the relative difficulty of acquiring different concepts by supervised learners. For a canonical set of six category types, two distinct orderings of cla
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1406.7424
Publikováno v:
In Journal of Mathematical Psychology February-April 2015 64-65:66-75
Publikováno v:
In Ecological Economics November 2013 95:31-40
Autor:
Guilfoos, Todd, Pape, Andreas D.
Publikováno v:
Games, Vol 11, Iss 38, p 38 (2020)
Games
Volume 11
Issue 3
Games
Volume 11
Issue 3
We propose a framework in order to econometrically estimate case-based learning and apply it to empirical data from twelve 2 ×
2 mixed strategy equilibria experiments. Case-based learning allows agents to explicitly incorporate information
2 mixed strategy equilibria experiments. Case-based learning allows agents to explicitly incorporate information
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Economics of Education Review 2003 22(1):11-21