Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"Papco, Martin"'
In this paper, we develop the notions of weak/directional monotonicity (developed by Sesma-Sara et al. in terms of the \emph{Kulisch-Miranker order}) and the notion of $ G $-monotonicity (introduced by Santiago et al. for $ [0,\!1]$) for intervals en
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2210.05602
Autor:
Monteiro, Ana Shirley, Santiago, Regivan, Mesiar, Radko, Gomez, Marisol, Papco, Martin, Ferrero-Jaurrieta, Mikel, Bustince, Humberto
In this paper we develop the idea of abstract homogeneity in the context of interval-valued (IV) functions endowed with admissible orders and investigate some of its properties.
Comment: 2 pages
Comment: 2 pages
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2210.05858
Autor:
Papčo, Martin, Rodríguez-Martínez, Iosu, Fumanal-Idocin, Javier, Altalhi, Abdulrahman H., Bustince, Humberto
Publikováno v:
Information Fusion, Volume 71, 2021, Pages 1-10
In this paper we propose an extension of the notion of deviation-based aggregation function tailored to aggregate multidimensional data. Our objective is both to improve the results obtained by other methods that try to select the best aggregation fu
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2101.10115
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Frič, Roman, Papčo, Martin
Publikováno v:
In Fuzzy Sets and Systems 1 November 2017 326:106-114
Autor:
Frič, Roman, Papčo, Martin
Publikováno v:
Studia Logica: An International Journal for Symbolic Logic, 2010 Mar 01. 94(2), 215-230.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40587190
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.