Zobrazeno 1 - 10
of 118
pro vyhledávání: '"Papay, John"'
Publikováno v:
NBER Working Papers; Oct2024, Issue 33038-33089, Preceding p1-40, 41p
Publikováno v:
American Economic Journal: Economic Policy, 2020 Feb 01. 12(1), 359-388.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26888557
Publikováno v:
Educational Researcher, 2017 Nov 01. 46(8), 434-448.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44971877
Autor:
CHARNER-LAIRD, MEGIN, NG, MONICA, JOHNSON, SUSAN MOORE, KRAFT, MATTHEW A., PAPAY, JOHN P., REINHORN, STEFANIE K.
Publikováno v:
American Journal of Education, 2017 Aug 01. 123(4), 553-584.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26544518
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
American Educational Research Journal. 60:183-216
Many prior studies have explored average differences in initial levels of teaching effectiveness among graduates from different teacher preparation programs (TPPs) and the features of preparation that predict these differences. We focus on another im
Autor:
Papay, John P., Kraft, Matthew A.
Publikováno v:
Journal of Policy Analysis and Management, 2016 Oct 01. 35(4), 791-817.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45105210
Publikováno v:
The Journal of Human Resources, 2016 Apr 01. 51(2), 357-388.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/24736026
Publikováno v:
Educational Evaluation and Policy Analysis. 44:717-733
Many states use high-school exit examinations to assess students’ career and college readiness in core subjects. We find meaningful consequences of barely passing the mathematics examination in Massachusetts, as opposed to just failing it. However,
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.