Zobrazeno 1 - 10
of 55
pro vyhledávání: '"Papay, Clare"'
Publikováno v:
Inclusion. Jun2023, Vol. 11 Issue 2, p118-134. 17p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Grigal, Meg1 Meg.Grigal@umb.edu, Papay, Clare1, Weir, Cate1, Hart, Debra1, McClellan, Matthew L.1
Publikováno v:
Inclusion. Mar2022, Vol. 10 Issue 1, p35-52. 18p.
Publikováno v:
In International Review of Research in Developmental Disabilities 2024 66:1-31
Autor:
Papay, Clare K., Bambara, Linda M.
Publikováno v:
Education and Training in Autism and Developmental Disabilities, 2011 Mar 01. 46(1), 78-93.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23880032
Publikováno v:
Journal of Inclusive Postsecondary Education, Vol 3, Iss 2 (2022)
Postsecondary education programs for students with intellectual disability have a variety of names. The name of a program sets the tone for families and students, and other stakeholders, of what to expect from that program. We sought to address a lac
Autor:
Grigal, Meg1, Papay, Clare2
Publikováno v:
New Directions for Adult & Continuing Education. Winter2018, Vol. 2018 Issue 160, p77-88. 12p. 1 Graph.
Publikováno v:
Journal of Inclusive Postsecondary Education, Vol 3, Iss 1 (2021)
The knowledge and attitudes of faculty and instructors greatly influence the experiences of all college students, including college students with ID. As the number of institutions of higher education enrolling students with ID grows, faculty and staf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Griffin, Megan M.1 griffinm@unm.edu, Papay, Clare K.2
Publikováno v:
Teaching Exceptional Children. Jul/Aug2017, Vol. 49 Issue 6, p411-419. 9p.