Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"Papatraianou, Lisa"'
Autor:
Papatraianou, Lisa H.1 Lisa.Papatraianou@cdu.edu.au, Strangeways, Al2
Publikováno v:
Pastoral Care in Education. Jun2023, Vol. 41 Issue 2, p154-176. 23p. 1 Color Photograph, 6 Illustrations.
Publikováno v:
Practical Literacy: The Early & Primary Years; Jun2021, Vol. 26 Issue 2, p19-23, 5p
Autor:
Papatraianou, Lisa H.1 (AUTHOR) Lisa.Papatraianou@cdu.edu.au, Levine, Diane2 (AUTHOR), West, Dean2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Pastoral Care in Education. Dec2014, Vol. 32 Issue 4, p264-283. 20p. 1 Diagram, 2 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Strangeways, Al, Papatraianou, Lisa
Publikováno v:
Journal of Intercultural Studies; Feb2019, Vol. 40 Issue 1, p16-31, 16p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Third Sector Review; 2013 Special, Vol. 19 Issue 2 Special, p99-118, 20p, 3 Diagrams, 4 Charts
Publikováno v:
Practice (09503153); Dec2011, Vol. 23 Issue 5, p267-278, 12p
Publikováno v:
Australian Social Work. 70:4-16
The growth of professional supervision in social work has been accompanied by complex attempts to theorise key elements of supervisory practice and highlight the need to further examine what constitutes supervisory support in current regulatory envir
Formal processes such as ongoing induction, mentoring and professional development are commonly recorded as factors that can enhance early career teacher resilience. Yet, informal processes, including the support provided by personal and professional
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::2346d9b6dea2a8db10466a0e8cfcf567
https://hdl.handle.net/1959.8/158077
https://hdl.handle.net/1959.8/158077