Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Paparo, Stephen A."'
Autor:
Paparo, Stephen A.1 spaparo@umass.edu
Publikováno v:
International Journal of Research in Choral Singing. Jan-Dec2021, Vol. 9, p92-115. 24p.
Autor:
Paparo, Stephen, Sweet, Bridget
Publikováno v:
Bulletin of the Council for Research in Music Education, 2014 Jan 01(199), 19-37.
Autor:
DeNordo, Gregory F., Legutki, Allen R., Abramo, Joseph, Cavicchia, John, Duling, Ed, Fitzpatrick, Kate R., Hansen, Erin, Furman, Lisa J., Garrett, Matthew L., Haywood, Jennifer, Natale-Abramo, Melissa, Nichols, Jeananne, Pergolesi, Jerry, Spano, Fred P., Sweet, Bridget, Paparo, Stephen A., Talbot, Brent C., Millman, Margaux B., Taylor, Donald M., Younker, Betty Anne
Publikováno v:
Bulletin of the Council for Research in Music Education, 2011 Apr 01(188), 9-64.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41162329
Autor:
Paparo, Stephen A
Publikováno v:
Research Studies in Music Education; Oct2022, Vol. 44 Issue 3, p541-553, 13p
Autor:
Khalaf, Asseel, Hoad, Caroline, Menys, Alex, Nowak, Adam, Taylor, Stuart A., Paparo, Stephen, Lingaya, Melanie, Falcone, Yirga, Singh, Gulzar, Spiller, Robin C., Gowland, Penny A., Marciani, Luca, Moran, Gordon W.
Background: Feeding triggers inter-related gastrointestinal (GI) motor, peptide and appetite responses. These are rarely studied together due to methodological limitations. Recent MRI advances allow pan-intestinal, non-invasive assessment of motility
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::b15be2f3e6f323121a35cc446f4fdcb9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.