Zobrazeno 1 - 10
of 206
pro vyhledávání: '"Papageorgiou, Kostas"'
Autor:
Nonis, Stavros, Leisos, Antonios, Tsirigotis, Apostolos, Gkialas, Ioannis, Papageorgiou, Kostas, Tzamarias, Spyros
Publikováno v:
Universe 2023, 9(1), 17
Since 2014, the University Campus of the Hellenic Open University (HOU) hosts the Astroneu array which is dedicated to the detection of Extensive Air Showers (EAS) induced by high energy Cosmic Rays (CR). The Astroneu array incorporates 9 large parti
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2301.06867
Autor:
Welsh, Ceri A., Ferguson, Lauren M., McKeown, Lydia, Gerlach, Tanja M., Doumas, Mihalis, Truhan, Tayler E., Papageorgiou, Kostas A.
Publikováno v:
In Personality and Individual Differences February 2024 217
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Papageorgiou, Kostas A., Denovan, Andrew, Dagnall, Neil, Hill-Artamonova, Elena, Gianniou, Foteini-Maria, Papageorgiou, Sofia, Plouffe, Rachel A., Kowalski, Christopher Marcin, Saklofske, Donald H., Kyriazos, Theodoros, Stalikas, Anastasios, Costantini, Giulio
Publikováno v:
In Journal of Psychiatric Research November 2023 167:78-85
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Personality and Individual Differences February 2022 185
Autor:
Papageorgiou, Kostas A.
Individual differences in infants’ visual attention have been associated with individual variation in cognition in childhood. However, it has not been explored the degree to which individual variation in newborn and infant visual attention relates
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.636574
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Learning and Individual Differences October 2021 91