Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Papacharalambous M"'
Publikováno v:
Teaching and Teacher Education
Teach.Teach.Educ.
Scopus
Teach.Teach.Educ.
Scopus
Generic and content-specific teaching practices have largely been employed in parallel in teacher evaluation and classroom observation systems. Giving voice to teachers, we examine whether both types of practices are endorsed by teachers as criteria
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::c91f2a4be8025412e8238665308e3cd0
https://gnosis.library.ucy.ac.cy/handle/7/37776
https://gnosis.library.ucy.ac.cy/handle/7/37776
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Urology & Nephrology; Dec1979, Vol. 11 Issue 4, p289-294, 6p
Autor:
Catanzaro R, Celep G, Zerbinati N, Papacharalambous M, Nagpal R, Francesco Marotta, Rastmanesh R, Milazzo M, Lorenzetti A, Bertuccelli G, Sollano J
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
Europe PubMed Central
Europe PubMed Central
The purpose of this study was to assess the effect of Celergen, a marine nutraceutical, against tumor cell invasion in human pancreatic cancer cell line (PSN-I). High invasive clone (HI) and low invasive clone (LI) were established from wild type PSN
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid_dedup__::1faa929983336029918a119a936a89e1
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-84901481774&partnerID=MN8TOARS
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-84901481774&partnerID=MN8TOARS
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Journal of Steroid Biochemistry 1979 11(5):x-x