Zobrazeno 1 - 10
of 47
pro vyhledávání: '"Paolone F."'
Autor:
Martinelli A., D'Addazio M., Zamparini M., Thornicroft G., Torino G., Zarbo C., Rocchetti M., Starace F., Casiraghi L., Ruggeri M., De Girolamo G., Boero M. E., Cardamone G., Clerici M., Dal Corso E., Durbano F., Foia M. G., Latorre V., Impicci S., Malagamba D., Marina M., Monzani E., Necchini N., Orticola J., Paolone F., Paulillo G., Piccicacchi B., Placenti R., Politi P., Rippa A., Tranquilli L., Zizolfi S.
Aims. Care needs represent an essential paradigm in planning residential facility (RF) interventions. However, possible disagreements between users and staff are critical issues in service delivery. The Experience Sampling Method (ESM) tracks experie
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1299::5e29e829835973bdfba4e0cf4534bbc9
https://hdl.handle.net/10281/421740
https://hdl.handle.net/10281/421740
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.