Zobrazeno 1 - 10
of 103
pro vyhledávání: '"Pantoja Vallejo, Antonio"'
Publikováno v:
In Cognitive Development April-June 2019 50:98-104
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pantoja Vallejo, Antonio
Publikováno v:
MLS Educational Research; ene-jun2024, Vol. 8 Issue 1, p5-6, 4p
Autor:
García-Pinillos, Felipe, Lago-Fuentes, Carlos, Latorre-Román, Pedro A., Pantoja-Vallejo, Antonio, Ramirez-Campillo, Rodrigo
Publikováno v:
International Journal of Sports Physiology & Performance; Aug2020, Vol. 15 Issue 7, p927-933, 7p, 1 Diagram, 4 Charts
Publikováno v:
DIGITUM. Depósito Digital Institucional de la Universidad de Murcia
instname
instname
Las universidades de todo el mundo están poniendo en marcha diferentes acciones de orientación y acompañamiento al alumnado. Para analizar este fenómeno, se plantea un estudio en una universidad española y en otra argentina. Se diseña y valida
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=RECOLECTA___::50a780c8b1a9639cae5ef17d0213d7f1
http://hdl.handle.net/10201/120724
http://hdl.handle.net/10201/120724
Autor:
Berrios Aguayo, Beatriz, Latorre Román, Pedro Ángel, Salas Sánchez, Jesús, Pantoja Vallejo, Antonio
This systematic review sought to investigate the influence of physical activity and physical fitness on cognitive functions and academic performance. Studies were identified in four databases from January 2010 through January 2021. A total of 26 stu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3828::8a6270d04e4a4521eb5e5fe4ffabb276
http://hdl.handle.net/10952/5718
http://hdl.handle.net/10952/5718
Publikováno v:
RIE: Revista de Investigacion Educativa; ene2023, Vol. 41 Issue 1, p33-49, 17p
Autor:
Pantoja-Vallejo Antonio, Aragón-Vela Jerónimo, Berrios-Aguayo Beatriz, Latorre-Román Pedro Ángel
Publikováno v:
Journal of sports sciences. 39(11)
The aim of this study was to assess the effects of a 10-week active recess programme in school setting on physical fitness, school aptitudes, creativity and cognitive flexibility in children. A total of 114 children (age range = 8-12 years old, 47.3%
The present work empirically examines the validity of Student Self-Assessment (SSA) as an educational assessment in higher education. We briefly review the principle methodological factors that could affect SSA validity, as well as the main findings
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::d4ce22753ac49f18c8ff4826483dd8f8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.