Zobrazeno 1 - 10
of 61
pro vyhledávání: '"Pantić, Nataša"'
Publikováno v:
In Educational Research Review November 2024 45
Autor:
Pantić, Nataša, Sarazin, Marc, Coppe, Thibault, Oral, Didem, Manninen, Eveliina, Silvennoinen, Kaisa, Lund, Anna, Päivi, Hökkä, Vähäsantanen, Katja, Li, Shupin
Publikováno v:
In Teaching and Teacher Education March 2024 139
Autor:
Pantić, Nataša
Publikováno v:
In Teaching and Teacher Education August 2017 66:219-230
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pantić, Nataša, Wubbels, Theo
Publikováno v:
In Teaching and Teacher Education April 2012 28(3):451-460
Publikováno v:
Comparative Education Review, 2011 May 01. 55(2), 165-188.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.1086/657154
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Coppe, Thibault, Thomas, Laura, Pantić, Nataša, Froehlich, Dominik, Sarazin, Marc, Raemdonck, Isabel
There has been a growing body of literature that recognizes the importance of teachers’ interactions for their professional development (e.g., Baker-Doyle and Yoon, 2020; Kyndt et al., 2016). Teachers’ professional development has increasingly be
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1493::ffcbe5c339b427007ce516f8fdb20872
https://hdl.handle.net/2078.1/264477
https://hdl.handle.net/2078.1/264477
Autor:
Pantić Nataša
Publikováno v:
Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja, Vol 39, Iss 1, Pp 7-19 (2007)
This paper gives an overview of principal distinction between the aims of the so-called "traditional" and "progressive" education and respective pedagogies associated with each. The term "traditional" education is used to denote the kind of education
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/337839fcff93481e820c646b0c29b10a