Zobrazeno 1 - 10
of 215
pro vyhledávání: '"Pantano, E"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Pantano, E, Scarpi, D, Vannucci, V, Bilotta, E & Pantano, P 2022, ' Probability-density risk-maps for tourism during emergencies ', Annals of Tourism Research, vol. 92, 103259 . https://doi.org/10.1016/j.annals.2021.103259
In the following, we show how to develop a probability-density risk-map of COVID-19 contagion for London. London was chosen as it is one of the main global destinations before the pandemic, with approximately 16.38 million overseas tourists in 2019 a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::e4d46f67b0915045babff7a03f809ce9
https://hdl.handle.net/1983/f4db14a5-e0e8-4131-92ea-a9fb8857caca
https://hdl.handle.net/1983/f4db14a5-e0e8-4131-92ea-a9fb8857caca
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
New technologies have been developed to support retailers in providing safer shopping experiences. The use of a few of them might well become a habit in the “new normal” post-pandemic scenario. Adopting the theoretical lenses of Terror Management
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4094::85afd09faade053d98c67508269bd731
http://hdl.handle.net/11585/841887
http://hdl.handle.net/11585/841887
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The file attached to this record is the author's final peer reviewed version. By drawing on social identity and stakeholders’ theories, this paper seeks to examine how universities co-create and manage their brand image and brand reputation through
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______909::28eb65c06d9227c533763090b6a0d2e4
https://dora.dmu.ac.uk/handle/2086/19495
https://dora.dmu.ac.uk/handle/2086/19495
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.