Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"Panigyraki, Artemis"'
Publikováno v:
Journal of Consumer Marketing, 2024, Vol. 41, Issue 6, pp. 610-623.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JCM-10-2023-6376
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Williams, Stephen P.1 (AUTHOR) stephen.williams@imperial.ac.uk, Panigyraki, Artemis2 (AUTHOR), Purkayastha, Sanjay1 (AUTHOR), Chaturvedi, Sankalp2 (AUTHOR), Benn, Jonathan1 (AUTHOR), Darzi, Ara1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Hospital Topics. Apr-Jun2020, Vol. 98 Issue 2, p68-79. 12p. 1 Diagram.
Autor:
Panigyraki, Artemis
The present dissertation consists of three empirical papers, which focus on consumer suspicion as a concept and how it can be overcome with numerical brand claims. In contrast to previous research that predominantly looked at suspicion in a dichotomo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::e29858119ced4ecb2cc38eefc023f349
http://hdl.handle.net/10044/1/99750
http://hdl.handle.net/10044/1/99750
Autor:
Panigyraki, Artemis1, Jasmand, Claudia1
Publikováno v:
Advances in Consumer Research. 2016, Vol. 44, p752-752. 1/6p.