Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"Pang, Kunkun"'
Autor:
Pang, Kunkun, Qin, Dafei, Fan, Yingruo, Habekost, Julian, Shiratori, Takaaki, Yamagishi, Junichi, Komura, Taku
Automatic gesture synthesis from speech is a topic that has attracted researchers for applications in remote communication, video games and Metaverse. Learning the mapping between speech and 3D full-body gestures is difficult due to the stochastic na
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2310.06851
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Active learning aims to reduce annotation cost by predicting which samples are useful for a human teacher to label. However it has become clear there is no best active learning algorithm. Inspired by various philosophies about what constitutes a good
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1810.07778
Active learning (AL) aims to enable training high performance classifiers with low annotation cost by predicting which subset of unlabelled instances would be most beneficial to label. The importance of AL has motivated extensive research, proposing
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1806.04798
Autor:
Li, Junwei, Sun, Qiyun, Zhu, Shaowei, Xi, Kaiyan, Shi, Qingqing, Pang, Kunkun, Liu, Xiaoyu, Li, Meng, Zhang, Yue, Sun, Jinhao *
Publikováno v:
In Neuroscience Letters 27 July 2020 732
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Li, Junwei, Shi, Qingqing, Wang, Qian, Tan, Xu, Pang, Kunkun, Liu, Xiaoyu, Zhu, Shaowei, Xi, Kaiyan, Zhang, Jing, Gao, Qing, Hu, Yanlai, Sun, Jinhao
Publikováno v:
In Neuroscience Letters 14 May 2019 701:146-153
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.