Zobrazeno 1 - 10
of 39
pro vyhledávání: '"Pang, JeongSuk"'
Mathematics Education; Learning; Teaching
Externí odkaz:
http://library.oapen.org/handle/20.500.12657/27822
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
JiNam Hwang, Pang Jeongsuk
Publikováno v:
Journal of Educational Research in Mathematics. 30:625-648
Autor:
Jin Sunwoo, Pang Jeongsuk
Publikováno v:
Journal of Educational Research in Mathematics. 30:751-772
Autor:
SeonMi Cho, Pang Jeongsuk
Publikováno v:
Journal of Educational Research in Mathematics. 30:213-227
Autor:
Jin Sunwoo, Pang Jeongsuk
Publikováno v:
School Mathematics. 22:445-465
Autor:
Li, Yeping, Pang, JeongSuk
Publikováno v:
RUA. Repositorio Institucional de la Universidad de Alicante
Universidad de Alicante (UA)
Universidad de Alicante (UA)
We focused on both prospective teachers’ (PTs) confidence about their knowledge preparation and the extent of their knowledge of the specific topic of fraction division. The results revealed how these PTs’ confidence may or may not be supported b
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::d0fca22841f9bb4f3f7077d341717659
https://hdl.handle.net/10045/126624
https://hdl.handle.net/10045/126624
Autor:
Pang Jeongsuk, Jin Sunwoo
Publikováno v:
School Mathematics. 21:715-734
최근 초등학교 수학과 교육과정에서 함수적 사고의 관점을 반영하고 그에 대한 효과를 탐색하려는 노력이 활발하다. 이러한 맥락에서 본 연구는 함수적 사고의 신장을 강조하여 초등학교