Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Pane, Debra Mayes"'
Autor:
Pane, Debra Mayes
Publikováno v:
FIU Electronic Theses and Dissertations.
Exclusionary school discipline results in students being removed from classrooms as a consequence of their disruptive behavior and may lead to subsequent suspension and/or expulsion. Literature documents that nondominant students, particularly Black
Viewing classroom discipline as negotiable social interaction: A communities of practice perspective
Autor:
Pane, Debra Mayes ∗
Publikováno v:
In Teaching and Teacher Education 2010 26(1):87-97
Autor:
Pane, Debra Mayes, Rocco, Tonette S.
Publikováno v:
Forum Qualitative Sozialforschung / Forum: Qualitative Social Research, 10, 2, 46
In diesem Beitrag wird das Dilemma dokumentiert, das die Erstautorin veranlasste, ihre langjährigen Annahmen über Erziehung und Bildung zu rekonzeptualisieren und nach angemessenen Lehr- und Forschungsmethoden zu suchen. Hierzu präsentieren wir zu
Externí odkaz:
http://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/9897
Autor:
PANE, DEBRA MAYES1 debra.pane@fiu.edu, SALMON-FLORIDA, ANGELA2
Publikováno v:
Western Journal of Black Studies. Winter2009, Vol. 33 Issue 4, p282-292. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pane, Debra Mayes, Salmon, Angela
Publikováno v:
Journal of Reading Education; Winter2011, Vol. 36 Issue 2, p36-42, 7p
Autor:
Pane, Debra Mayes1, Diaz, Raquel Munarriz1
Publikováno v:
New Horizons in Adult Education & Human Resource Development. Spring2009, Vol. 23 Issue 2, p57-60. 4p.
Autor:
Pane, Debra Mayes1
Publikováno v:
New Horizons in Adult Education & Human Resource Development. Spring2014, Vol. 26 Issue 2, p67-70. 1p.