Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"Panagiotidi, M"'
Autor:
Galpin, AJ, Beevers, D, Cassidy, SF, Short, BW, Panagiotidi, M, Bendall, RCA, Quigley, E, Thompson, C
Publikováno v:
The Curriculum Journal. 33:553-569
Personal values influence goals and motivate actions. The case study reported in this paper explored whether an understanding of values would provide a useful framework to guide the co-creation of the undergraduate cognitive psychology curriculum at
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
We examined the performance of non-clinical subjects with high and low levels of self-reported ADHD-like traits in a novel distractibility paradigm with far peripheral visual distractors, the likely origin of many distractors in everyday life. Subjec
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::329bc6ed62844f63d7ace6f720a6827c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.