Zobrazeno 1 - 10
of 33
pro vyhledávání: '"Pan, Ying-Chun"'
Autor:
PAN, Ying-Chun, 潘映君
102
The purpose of this study was to explore parental mediation of children’s Internet use and to examine the related factors. Parents were randomly selected from 18 junior high schools in Taipei City. There were 694 parents who completed the
The purpose of this study was to explore parental mediation of children’s Internet use and to examine the related factors. Parents were randomly selected from 18 junior high schools in Taipei City. There were 694 parents who completed the
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/55470746448915082977
Autor:
Boehm, Christian, Bottenus, Nick, Cui, Lening, Khan, Christopher, Pan, Ying-Chun, Schlunk, Siegfried, Vienneau, Emelina, Ofosu, Emmanuel, Harbert, Jason, LeFevre, Ryan, Eagle, Susan, Byram, Brett
Publikováno v:
Proceedings of SPIE; April 2024, Vol. 12932 Issue: 1 p129320M-129320M-9, 1163890p
Autor:
Chang, Fong-Ching, Chiu, Chiung-Hui, Miao, Nae-Fang, Chen, Ping-Hung, Lee, Ching-Mei, Chiang, Jeng-Tung, Pan, Ying-Chun
Publikováno v:
In Comprehensive Psychiatry February 2015 57:21-28
Autor:
Pan, Ying-Chun (Preston)1,2 (AUTHOR), Goodwin, Brianna2,3 (AUTHOR), Sabelhaus, Emily2 (AUTHOR), Peters, Keshia M.3 (AUTHOR), Bjornson, Kristie F.2,4 (AUTHOR), Pham, Kelly L. D.2,5 (AUTHOR), Walker, William2 (AUTHOR), Steele, Katherine M.3 (AUTHOR) kmsteele@uw.edu
Publikováno v:
Journal of NeuroEngineering & Rehabilitation (JNER). 3/16/2020, Vol. 17 Issue 1, p1-8. 8p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.