Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"Pamungkas, ENDANG WAHYU"'
Autor:
Pamungkas, Endang Wahyu
Textual conversational agent or chatbots' development gather tremendous traction from both academia and industries in recent years. Nowadays, chatbots are widely used as an agent to communicate with a human in some services such as booking assistant,
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1906.09774
Analysing how people react to rumours associated with news in social media is an important task to prevent the spreading of misinformation, which is nowadays widely recognized as a dangerous tendency. In social media conversations, users show differe
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1901.01911
A joint learning approach with knowledge injection for zero-shot cross-lingual hate speech detection
Publikováno v:
In Information Processing and Management July 2021 58(4)
Publikováno v:
In Information Processing and Management November 2020 57(6)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Indonesian Journal of Electrical Engineering & Computer Science; Jan2024, Vol. 33 Issue 1, p450-462, 13p
Publikováno v:
Language Resources and Evaluation. 57:155-188
Swearing plays an ubiquitous role in everyday conversations among humans, both in oral and textual communication, and occurs frequently in social media texts, typically featured by informal language and spontaneous writing. Such occurrences can be li
Publikováno v:
Language Resources & Evaluation; Mar2023, Vol. 57 Issue 1, p155-188, 34p
Publikováno v:
Personal & Ubiquitous Computing; Feb2023, Vol. 27 Issue 1, p17-43, 27p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.