Zobrazeno 1 - 10
of 254
pro vyhledávání: '"Palygin, O."'
Autor:
Eales, K.L., Palygin, O., O'Loughlin, T., Rasooli-Nejad, S., Gaestel, M., Muller, Jurgen, Collins, D.R., Pankratov, Y., Corrêa, Sonia A.L.
Yes
The interplay between long-term potentiation and long-term depression (LTD) is thought to be involved in learning and memory formation. One form of LTD expressed in the hippocampus is initiated by the activation of the group 1 metabotropic g
The interplay between long-term potentiation and long-term depression (LTD) is thought to be involved in learning and memory formation. One form of LTD expressed in the hippocampus is initiated by the activation of the group 1 metabotropic g
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10454/8002
Autor:
Corrêa, Sonia A.L., Hunter, C.J., Palygin, O., Wauters, S.C., Martin, K.J., McKenzie, C., McKelvey, K., Morris, R.G., Pankratov, Y., Arthur, J.S., Frenguelli, B.G.
The ability of neurons to modulate synaptic strength underpins synaptic plasticity, learning and memory, and adaptation to sensory experience. Despite the importance of synaptic adaptation in directing, reinforcing, and revising the behavioral respon
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10454/5942
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.