Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"Palsola, Minttu"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Aulbach, Matthias Burkard, Puukko, Sarmite, Palsola, Minttu, Haukkala, Ari, Sund, Reijo, Vasankari, Tommi, Hankonen, Nelli
Publikováno v:
Psychology, Health & Medicine; Aug2024, Vol. 29 Issue 7, p1235-1249, 15p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Palsola, Minttu1 (AUTHOR) minttu.palsola@helsinki.fi, Renko, Elina1 (AUTHOR), Kostamo, Katri1 (AUTHOR), Lorencatto, Fabiana2 (AUTHOR), Hankonen, Nelli1 (AUTHOR)
Publikováno v:
British Journal of Health Psychology. Sep2020, Vol. 25 Issue 3, p772-789. 18p. 1 Black and White Photograph, 3 Diagrams, 1 Chart.
In teaching physical education (PE) classes, counseling patients, and coaching young athletes, motivational interaction by professionals results in stronger and more high-quality motivation (Haerens et al., 2018) and sustained health behaviours, incl
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::0f42f32209b4e01b4e2a30996e778bfb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Additional file 2. Acceptability items.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::c2666c1b93377b5f36e2dfad3c5e1e40
Additional file 5. Types of adaptations and implementations in the teacher workshop delivery by those respondents who report having delivered or intending to deliver the program in some form.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::24aa66f4637d91bbff79042a3b022023
Additional file 1. The in-service professional development training (2 × 4 h) for teachers to implement the Let’s Move It program with a motivational interaction style: Description of the training content.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::a6aa0a6380e198b1273714cc964e3a8d