Zobrazeno 1 - 10
of 594
pro vyhledávání: '"Palou E"'
Autor:
Cavanilles-Walker, J.M., Rodriguez Montserrat, D., Plano Jerez, X., Iborra González, M., Ubierna Garcés, M.T., Rios Guillermo, J., Cuadras Collsamata, P., Càceres Palou, E., Pérez Andrés, R.
Publikováno v:
In Revista Espanola de Cirugia Ortopedica y Traumatologia September-October 2022 66(5):T348-T354
Autor:
Cavanilles-Walker, J.M., Rodríguez Montserrat, D., Plano Jerez, X., Iborra González, M., Ubierna Garcés, M.T., Ríos Guillermo, J., Cuadras Collsamata, P., Càceres Palou, E., Pérez Andrés, R.
Publikováno v:
In Revista Espanola de Cirugia Ortopedica y Traumatologia September-October 2022 66(5):348-354
Publikováno v:
In Journal of Food Engineering October 2020 282
Autor:
Kowalski, F. V., Collin, T. J., Gutierrez, J. V., Palou, E., Greivel, G., Ruskell, T., Gardner, T. Q., Kowalski, S. E.
Publikováno v:
WIPTTE (Workshop on the Impact of Pen and Touch Technology Education) 2013, Los Angeles CA, March 2013
InkSurvey is free, web-based software designed to facilitate the collection of real-time formative assessment. Using this tool, the instructor can embed formative assessment in the instruction process by posing an open-format question. Students equip
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1308.3729
Autor:
Kowalski, F. V., Colling, T. J., Gutierrez, J. V., Palou, E., Greivel, G., Ruskell, T., Gardner, T. Q., Kowalski, S. E.
Publikováno v:
WIPTTE (Workshop on the Impact of Pen and Touch technology on Education) Conference 2013, Los Angeles CA, March 2013
InkSurvey is free, web-based software designed to facilitate the collection of real-time formative assessment. Using this tool, the instructor can embed formative assessment in the instruction process by posing an open-format question. Students equip
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1308.3727
Publikováno v:
In Journal of Food Engineering April 2019 247:1-8
Publikováno v:
In Procedia Food Science 2016 7:93-96
Publikováno v:
In Procedia Food Science 2016 7:85-88
Publikováno v:
In Procedia Food Science 2016 7:89-92
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.