Zobrazeno 1 - 10
of 47
pro vyhledávání: '"Palomino, Paula"'
Autor:
Oliveira, Wilk, Pastushenko, Olena, Rodrigues, Luiz, Toda, Armando M., Palomino, Paula T., Hamari, Juho, Isotani, Seiji
Publikováno v:
2021 Proceedings of the 5th International GamiFIN Conference
In recent years, studies in different areas have used gamification to improve users' flow experience. However, due to the high variety of the conducted studies and the lack of secondary studies (e.g., systematic literature reviews) in this field, it
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2106.09942
Autor:
Rodrigues, Luiz, Toda, Armando M., Oliveira, Wilk, Palomino, Paula T., Vassileva, Julita, Isotani, Seiji
Personalized gamification explores knowledge about the users to tailor gamification designs to improve one-size-fits-all gamification. The tailoring process should simultaneously consider user and contextual characteristics (e.g., activity to be done
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2101.05718
Autor:
Toda, Armando, Palomino, Paula, Rodrigues, Luiz, Oliveira, Wilk, Shi, Lei, Isotani, Seiji, Cristea, Alexandra
Gamification design has benefited from data-driven approaches to creating strategies based on students characteristics. However, these strategies need further validation to verify their effectiveness in e-learning environments. The exploratory study
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2008.05847
Autor:
Toda, Armando M., Klock, Ana C. T., Oliveira, Wilk, Palomino, Paula T., Rodrigues, Luiz, Shi, Lei, Bittencourt, Ig, Gasparini, Isabela, Isotani, Seiji, Cristea, Alexandra I.
Gamification has been widely employed in the educational domain over the past eight years when the term became a trend. However, the literature states that gamification still lacks formal definitions to support the design and analysis of gamified str
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2008.05473
Autor:
Palomino, Paula T., Rodrigues, Luiz, Luz, Alessandra, Toda, Armando M., Nacke, Lennart, Isotani, Seiji
Publikováno v:
In Entertainment Computing August 2023 47
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Palomino, Paula Toledo
Publikováno v:
Repositório Institucional da UFSCARUniversidade Federal de São CarlosUFSCAR.
Submitted by Bruna Rodrigues (bruna92rodrigues@yahoo.com.br) on 2016-09-13T14:49:46Z No. of bitstreams: 1 DissPTP.pdf: 10221819 bytes, checksum: f1a9a5fc9bc3569835da66d9b81bff42 (MD5)
Approved for entry into archive by Marina Freitas (marinapf@u
Approved for entry into archive by Marina Freitas (marinapf@u
Externí odkaz:
https://repositorio.ufscar.br/handle/ufscar/7126
Autor:
Rodrigues, Luiz, Palomino, Paula T., Toda, Armando M., Klock, Ana C. T., Pessoa, Marcela, Pereira, Filipe D., Oliveira, Elaine H. T., Oliveira, David F., Cristea, Alexandra I., Gasparini, Isabela, Isotani, Seiji
Publikováno v:
International Journal of Artificial Intelligence in Education (Springer Science & Business Media B.V.); Jun2024, Vol. 34 Issue 2, p147-184, 38p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.