Zobrazeno 1 - 10
of 1 589
pro vyhledávání: '"Palmero J"'
Autor:
Manuela Raposo Rivas
Publikováno v:
Red U, Vol 10, Iss 2, Pp 467-470 (2012)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/19e16ab5e57848878ce7efe027832320
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
De Gregorio M, Guirola J, Magallanes M, Palmero J, Pulido J, Blazquez J, Cobos J, Abadal J, Mendez S, Perez-Lafuente M, Piquero Micheto M, Gregorio A, Lonjedo E, Moreno T, Pulpeiro J, Sampere J, Esteban E, Munoz J, Bosch J, Alvarez-Arranz E, Gonzalez J, Gelabert A, Urbano J, COVID-19-IRSpain
Publikováno v:
CARDIOVASCULAR AND INTERVENTIONAL RADIOLOGY
r-FISABIO. Repositorio Institucional de Producción Científica
instname
r-FISABIO: Repositorio Institucional de Producción Científica
Fundación para el Fomento de la Investigación Sanitaria y Biomédica de la Comunitat Valenciana (FISABIO)
r-INCLIVA. Repositorio Institucional de Producción Científica de INCLIVA
CardioVascular and Interventional Radiology
Cardiovascular and Interventional Radiology
r-FISABIO. Repositorio Institucional de Producción Científica
instname
r-FISABIO: Repositorio Institucional de Producción Científica
Fundación para el Fomento de la Investigación Sanitaria y Biomédica de la Comunitat Valenciana (FISABIO)
r-INCLIVA. Repositorio Institucional de Producción Científica de INCLIVA
CardioVascular and Interventional Radiology
Cardiovascular and Interventional Radiology
COVID-19 (SARS-CoV-2 virus) pandemic was recently declared by the WHO as a global health emergency. A group of interventional radiology senior experts developed a consensus document for infection control and management of patients with COVID-19 in in
Autor:
Guillén-Gámez FD; Department of Pedagogy, Faculty of Teacher Training and Education, Autonomous University of Madrid (UAM), Madrid, Spain., Ruiz-Palmero J; Department of Didactics and School Organization, Faculty of Education Sciences, University of Malaga (UMA), Malaga, Spain., García MG; Department of Pedagogy, Faculty of Teacher Training and Education, Autonomous University of Madrid (UAM), Madrid, Spain.
Publikováno v:
Education and information technologies [Educ Inf Technol (Dordr)] 2023 May 15, pp. 1-21. Date of Electronic Publication: 2023 May 15.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.