Zobrazeno 1 - 10
of 96
pro vyhledávání: '"Palmer, Sally B."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Palmer, Sally B.
Within this thesis the challenge of reducing bullying among children and adolescents in schools is reviewed (Chapter 2). The focus of this research was to examine the developmental decline in prosocial bystander responses to bullying (when a “bysta
Externí odkaz:
https://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.643537
Publikováno v:
In Journal of Experimental Child Psychology February 2022 214
Autor:
Palmer, Sally B.1, Hitti, Aline2, Abrams, Dominic3, Cameron, Lindsey3, Sims, Riley N.4 rnsims@umd.edu, Woodward, Bonnie5, Killen, Melanie4
Publikováno v:
Journal of Community & Applied Social Psychology. Mar2023, Vol. 33 Issue 2, p252-269. 18p. 2 Charts, 3 Graphs.
Autor:
McGuire, Luke1 (AUTHOR) l.mcguire@exeter.ac.uk, Palmer, Sally B.2 (AUTHOR), Rutland, Adam1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Social Development. May2022, Vol. 31 Issue 2, p423-437. 15p. 2 Charts, 3 Graphs.
Autor:
Palmer, Sally B.
Publikováno v:
CEA Critic, 2016 Nov 01. 78(3), 356-362.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26574831
Race-Based Humor and Peer Group Dynamics in Adolescence: Bystander Intervention and Social Exclusion
Publikováno v:
Child Development, 2016 Sep 01. 87(5), 1379-1391.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/24809541
Publikováno v:
Journal of Community & Applied Social Psychology. Sep/Oct2021, Vol. 31 Issue 5, p530-536. 7p. 3 Charts, 1 Graph.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.